Tuesday, August 19, 2008

Hadiah..

Semalam hari Isnin.. aku cuti 3 hari sampai Rabu... Bestnye tak yah pi keje... Hehe... Aku still kat kampung.. spend cuti aku kat kampung... So, kesempatan yg ada ni aku gunakan sebaiknya..

As per my posting "Weekdays Life"... aku ada bgtau aku ada beli something to someone.. hehe.. now aku dah pun berikan something tu kat orang yg aku nk bagi.. Maka inilah barang itu....


Dan orangnya ialah Ahmad Yasin... Dan ini gambar Ahmad Yasin yg terbaru... makin hensem plak rupanya.. Hehe... Gambar ni di ambil masa aku pi umah abg aku isnin lepas...


Sori la terlambat bagi.. asyik bertangguh2 jer nk bagi.... tak berkesempatan nk singgah beli..... Cuma pemberian tak seberapa sebagai tanda ingatan.. hehe...

Moga besar nanti menjadi anak yg Soleh... dan menjadi penggerak menyambung kesinambungan perjuangan para mujahidin... seharum nama Almarhum Syeikh Ahmad Yasin di Palestin.. :-)

3 comments:

mohad said...

salam.. apa khabar...

nurhuda_cahayapetunjuk said...

Assalamualaikum..

Moga2 si comel menjadi anak yang soleh, menjadi penyejuk hati ibu dan ayah..insyaAllah..:)

MizWaR_SuLHaFaT said...

nurhuda,

InsyaAllah.. mudah2an.. berkat doa dr ibubapa.. sanak saudara.. dan mereka2 yg lain.. AMeen...