Tuesday, March 3, 2009

Walimah Lagi

Sekitar di majlis Akad Nikah & majlis perkahwinan anak sedara teman di Teluk Air Tawar, Butterworth.. dia tunang terlebih awal pada 08.08.08.. tapi aku potong line kahwin dulu dari dia.. hehe.. Anyway, selamat pengantin baru utk Nasriyah & Shahril for the best moment on your wedding day.. :-)


Sewaktu hari pernikahan a week before majlis kenduri..
Hmm.. nape muka aku nampak lain macam? tak berapa kurus jer.... lense effect kot.. huhu..


Malam sebelum majlis kenduri.. Sempat melayan Cucu sedare sulung.. Muhammad Afiq Nasrullah.. dah besar nanti panggil Acu yer... No tok2 yer..
Maktok pun sibuk bertungkus lumus... :D


Tidak dapat tidak.. aku mesti enterprem..
Sape lagi kurus?? tentu la aku.. hehe.. :p


Leftenan Muda Idaman Nasriyah :p
Warna tema adviced by Mizwar Wedding Planner.. (nak nama jugak tu.. isk2...)

'Ala kulli haal... Alhamdulillah.. semuanya berjalan lancar... dan selamt berPJJ macam paksu & maksu jugak.. hehe.. semoga pandai menempuh badai dan mengemudi dgn baik.. kata tentera laut kan.. :D

"Baarakallahu laka wa baaraka 'alaika wa jam'a bainakuma fi khayr"
"Semoga Allah memberkatimu dan memberi barakah atasmu, serta menyatukan kalian berdua dalam kebaikan"

.....Ameen.....

3 comments:

Anonymous said...

huhu..tak best PJJ...!!
Selamat Pengantin Baru buat Nasriyah & Shahril!

kuizikel said...

zaujatuka : tak best ek PJJ? best woo... bila dpt grad tu lagi best :)

wah potong kek pon pakai pedang ke? :)

MizWaR_SuLHaFaT said...

x potong pun kek tu.. buat main2 pedang jer atas kek tu... hiasan jer.. nasib bukan kek peberet aku.. klw tak, aku songlap dulu.. huhu..