Tuesday, March 24, 2009

Tasik Perdana

Salam semua.. Alhamdulillah.. masih lg dpt kecapi nikmat yg Allah kurniakan.. mungkin nikmat yg Allah beri akan lebih disyukuri jika ianya telah ditarik oleh Allah.. Jadi, bersyukur lah sebelum terlambat... :-)

Ahad 22Mar, kebetulan free... Ciki ajak join Kui utk sessi fotografi training dgn K.Zubye. kat Tmn Tasik Perdana... ambik gambar baby/kanak2.. (betul ke ape aku cuba explain ni Ciki? Kui? huhu..)

Sebelum smpai jam 10.30am tu.. kitorg terlajak ke Taman Burung.. maklum la 1st time sampai sini selama dok KL 10tahun ni... tak biasa jalan2 area KL ni.. maklum la org kampung.. duduk pun sopan jer.. tak caye tgk gambar bawah ni... hehe...


Cinta Adam & Hawa.. :p
Sambil2 tunggu sessi fotografi tu habis.. posing la sendiri2...
Kitorg tak leh join sbb tak regist pun... hehe..


Punya la suruh wife pose kat bunga tu..
Jangan tak tau, sampai ranting bunga tu patah..
Nasib tak ada papan tanda "Di Larang Memetik Bunga"

Mirah yg kesedihan ditinggalkan ibunya.. terukkan mak dia? :p
Photographer : Me & Wife.. hehe..

Sehari jalan2 best gak.. lepas balik dari Tmn Tasik, kitorg pi mkn kat blkg Dataran Merdeka (1st time aku pi situ gak)... Bnyk lg tempat aku tak explore rupanya.. huhu..

Lepas tu kitorg berpecah kaca pecah gelas... aku & wife pi shopping kat jln TAR... mmg terbang la pitis2 ku di sana... pokai pokcik.. huhu...

3 comments:

Anonymous said...

next trip aku bwk korang jln2 muzium negara, zoo negara, tugu negara & negarawan2 yg lain ye...ekekekeke...

kuizikel said...

bikin spoil la slipo busuk ko tu...hehehehe...

pergh camne bokeh gambo mierah tu leh mcm bentuk bulat, macam putaran angin.. ajo sket :D.. ke kena beli kamera = ngan iffah punye? hehehehehehee

rajin2 la masuk duniafotografi.com, bleh join pasni :D

MizWaR_SuLHaFaT said...

ciki... bawak la aku pi Bkt Bendera.. tak pernah pi... huhu..

Kui, aku yg amik gmbar tu.. nnt aku buat sessi dgn ko.. RM55.50 sen jer perday.. boleh? hehehe..