Tuesday, April 7, 2009

Corat Coret

Salam semua..

Sekembalinya kami dari bercuti.. date 040409 merupakan besday Abah.. Segala perancangan berjalan lancar... Deqan tolong belikan hadiah... Along belikan Kek.. Aku & wife beli barang2 dapur utk BBQ malam nnt... dan acara membakar BBQ dan potong kek berlangsung selepas Isyak..

Sambil2 aku tgh bakar2 BBQ tu....

"Muhammad baca doa.. doa2... Muhammad.. bla2..."

Beberapa kali aku dgr 'bunyi' mcm ni.. bahasa apa diorg cakap tu... haha... Sorry Abah, tergamam sekejap waktu tu... nasib baik ada Abg Kassim tlg bacakan... next time yer Abah... Lagipun time tu tgh bakar BBQ.. hehe.. alasan baik punya.... :-D

(Nurman, sama la kita.. buat BBQ.. hehe)

Abah dapat hadiah beg travel & beg dokumen..
Size beg ni kecik je utk Abah travel sehari 2...
Bak kata Along "This beg is to shorten your travel..." :D

Apapun, Selamat hari Lahir Abah.. Semoga rahmat Allah mengiringi Abah sentiasa & pada masa2 akan datang.. insyaAllah.. Bak kata Abah.. umur Abah dah masuk 58thn... tapi hati masih 20tahun.. hehe.. same la kita Abah.. hati kita sebaya... baru 20tahun... :p

Since aku balik Bangi... buat kesekian kalinya Abah & Mak tanya lagi...
"Korang ni apa kesudahannya? sampai bila nak PJJ.." tanya mak..

Kami saling berpandangan.. tersenyum tanpa bicara.. aku sendiri pun tak tau nak jawap apa... dan aku sendiri masih belum pasti.. Penang atau Lembah Klang? Ke UK? hehe... berangan sekali skala... Hmm... aku hanya mengikut flow yang tersedia.. di samping sedikit usaha mudah2an Allah permudahkan jalan & merancang yg terbaik utk kami berdua...

Ameen... doakan kami yaa!!

3 comments:

kuizikel said...

saya sokong gi UK...hehe (bukan Ulu Kelang OK)

ashiena said...

:) cakap nhan aiffa, teringat masa temankan dia beli beday present abahnya.. :)

zaujatuka said...

hihi..eyan ingat lagi ek..sampai sekarang abah asik dok pakai kemeja beday present thn lps..hehehe.