Saturday, February 7, 2009

Hadiah - Rumah ??

Salam 'Alaiyk...

Just nk share story... minggu lepas... ada sorg akak receptionist ni bg Wedding Gift ni melalui kawan... Actually tak expect pun dia nk bagi... maybe sebab dia tak dapat dtg Walimah kat Penang kot... awalnya dia kata nk pi tapi memandangkan hotels sume fully booked... (maklum la time cuti)....

So, khamis lepas aku lalu kat lobby ofis.. ternampak akak ni kat tempat dia...

Aku : Terima kasih kak..
Receptionist : OK.. tak pe.. Cantik tak??
Aku : (dalam hati.. errkk???)
Aku : Cantikkkkk.... TQ yer kak...

Hmm.... Sebenarnya masa balik umah semalam tu.. aku lum sempat bukak hadiah tu.. maknanya aku pun tak tau apa isi kandungan hadiah tu.. Tapi takut dia kecik ati... aku pun ckp jer cantik...

And hari ni Sabtu.. aku tak ke mana sbb wife kursus kat Genting.. aku pun bukak la hadiah tu... Frame dari LovelyLace...Nasib cantik.. kira aku tak tipu dia la smlm.... huhu... Tak pe kot aku buat camtu yer..??? huhu..

Moral of the Story : Cepat2 bukak hadiah bila dapat..

Ni pun ada lg 1 hadiah dari ofismate.. dah lebih sebulan dah kat situ... aku lum bukak sepenuhnya.. tapi nampak mcm Stand Lamp dr IKEA.. besar sgt, malas nk bukak... wife aku pun lum tgk sbb hadiah ni ada kat Setapak.. skrg ni ada 4 rumah persinggahan... Setapak-Bangi-Kepala Batas-Bkt Mertajam... Hmm.. ni lah akibatnya PJJ.. Aduss.....

Harapnye dapat la kami dapat settle down kat mane2 yer & hidup mcm pasangan suami isteri yg lain... Doakan kami yer.. Ameen... huhu..

3 comments:

Abu Humairah said...

Amin..
Rajin2 'meminta' dariNYA..

kalo la hadiah akak tu voucher ke, tiket kapal terbang ke..mesti ko 'bopeng' giler kan??
hehehe

kuizikel said...

saspen siot, aku ingat ko dpt hadiah rumah.. kekekek.. nak tau gak sape bagi (penyibooooook)...

PJJ ok gak.. rasa manis slalu :).. tapi smbil2 tu, stadi smart bagi boleh grad ;)

MizWaR_SuLHaFaT said...

Ciki - Amin.. tlg2 doakan gak yer.. hehe...

Kui - hehe.. saje bg suspen.. manis ke PJJ? tgk ko tulis smart. aku teringat terowong smart yg asyik bukak tutup tu.. hmm...nk study ape yek bg grad??