Tuesday, February 24, 2009

Custom Album

Alhamdulillah... Akhirnya siap jugak custom album idaman aku.. actually dpt masa time raya cina.. Kira puas hati la dgn hasil tangan kawan aku tu.. Semalam pun dapat frame+gambar size ape ntah.. lebar dlm 1 kaki... tinggi 2 kaki kot.. tudia size.. aku tak tau nk letak range in R-size.. bukan 8R.. nnt aku survey.. huhu...


Ni cover Album...


Antara isi di dalam album...


Outdoor..


Corat-coret sekitar Majlis perkahwinan..

Akhir kata.. sorry yer.. tak habis2 lagi pasal kawin.. bukan apa.. nk sampaikan pesan kat Puan Kuizikel.. camni la yg eden nak... bila la nk dpt.. hehehe.. Afwan.. afwan.. :D

3 comments:

kuizikel said...

nanti invite aku jd OP masa cukur jambul ek? hehe.. baru la bleh buat camni ;)

i like esp yg green2 tu....

eh gambo aku ada tselit tak dlm tu.. klu tak kecik hati la ;)

Unknown said...

Kalau xde gambar pun you dah cantik dah

MizWaR_SuLHaFaT said...

huhuhu kui... sabor2.. nanti aku lantik ko jd OP terus.. dekat je jitra & KB.. hehe..

gambar anta lagi cantik nurman..