Thursday, January 29, 2009

Test Power.. :P

Salam 'Alaik...

Saje mengetest power... aku tau Pojan a.k.a Kuizikel sure akan beri komen.. hehe... aku x seterror ko lg.. saje isi masa lapang di musim cuti... hehe..

Ni gambar Anisa yg senang di suruh utk berposing.. setakat ni, ini je la model yg aku ada... lenkali aku try tukar model lain plak ek.. hehe..

Anisa bersama 2 Kenari merah...

Anisa dan lego2 nye..

Hmmm...masih rasa ada yg tak kena... Oooo... patut la.. gambar aku takde plak.. kena gak selit2 kan gambar aku jugak.. hehe...

......Taraaaaaaa.......

Model2 dlm gambar ni plak - Ahmad Yasin, Wardah Sofiah & Uncle Cu Mizwar :p


2 comments:

kuizikel said...

perghhhh.. camni aku takleh cari makan aaa...heehheh

angle dah cun dah, model pon chomelll sgt...

ermm apa lagi nak komen yerk..... try letak 1 gambo jek takyah collage, baru leh komen.. (ayat mcm bagus je nak komen...kakakakka)

err ni ko amik ke iffah ni..hehehhehehe

MizWaR_SuLHaFaT said...

aku la amik... hoho.. sungguh x aci tuduhan mu itu... kat laut pun aku amik tau!! huhu..

ko click jer gambar tu.. jd besar la nnt..