Thursday, January 29, 2009

Ke Laut

Since korang sume asyik ke Laut jer pasal entry An-Nahl (Lebah).. ni aku post kan Ke Laut.. hehe...

Gambar ni di ambil masa aku+wife, mak, kakak & adik pi ambil angin petang kat Pantai Merdeka.. kira2 setengah jam perjalanan dari rumah aku...


Ramai betul orang mandi-manda...


Dari kiri :- My Wife, Kak Zakiah, Mak & Husna (adik)


Allah menjadikan malam & siang...


Indahnya ciptaan Allah utk manusia nikmati..


The Lucky Boat..


Sunset yg malu2 utk muncul...


Pemandangan dari Tanjung Dawai..


Pokok ape ntah.. agak menggerunkan.. huhu..


Aik?? gambar tersesat... hehe...
Bukit bukau yg indah dpt dilihat drpd view umah kami di Bkt Mertajam..

Dan sesungguhnya segala kesempurnaan adalah milik Allah jua... kita manusia tidak punya apa melainkan dgn apa yg Allah kurniakan & anugerahkan utk kita...

Firman Allah : "Sedikit sekali dari hamba-hamba-Ku yang bersyukur." (Surah As-Saba': 13)

4 comments:

kuizikel said...

wah gambo sumer low angle ni..dahsyat2..heh

MizWaR_SuLHaFaT said...

oh.. sungguh tidak adil kutukanmu itu... nanti akan didahysatkan lg... hehehe...

kuizikel said...

pergh cpt giler approve komen, ko cuti a.. eh bukan kutuk ek, puji ikhlas tu, layan low angle dr pandangan mata semut ni mmg aku suker giler a....

MizWaR_SuLHaFaT said...

aku cuti sambut CNY 1 minggu laa..

gambar2 low angle tu aku amik.. gambar2 ni kami berdua la snap.. kan sudah bilang, minat kami sama... huhuhu...