Wednesday, October 22, 2008

:: EXCLUSIVE ::

Bismillahi Walhamdulillah..

Atas permintaan yg bertubi2... dgn ini aku pun share la skit2 pape yg patut... Kalau ada apa yg kurang memuaskan.. sorry yer... Ini jer yg termampu setakat ni... huhu..

Actually berat hati nk letak kat sini... takut2 ada bermacam2 andaian atau tafsiran... tapi.. utk kawan2 yg terlalu istimewa yg jauh di mata.. aku letak jugak laa... Ni si Pojan a.k.a Kui ni pun.. dok push2 aku dah ni... huhu.. pasni ko tunjuk plak gambor kawin ko tu... :-D

Papepun... bak kata Sasha (akhirnya aku abadikan jugak nama hang Sha :P), kita cuma mendoakan & mengharapkan yg terbaik.. selebihnya Kuasa Allah yang menentukan segalanya..

Maka dgn ini, doa kalian amat dialu2kan... Moga Allah permudahkn jalan seterusnya.. Ameen..

Mak sarungkan cincin risik & tunang.. :-)

Hantaran serba ringkas... 5 Vs 7 dulang..

Itu je setakat ini... Skit2 udah ler..

selebihnya tunggu next episode yer.. :-D

11 comments:

aliya said...

Salam, ahhh. Hari istimewa myzwar ker tu? Kalau ya, tahniah..!!!

MizWaR_SuLHaFaT said...

Salam.. TQ kak Aliya.. Just a small ceremony.. :-)

AAS said...

en myzwar..
Tahniah atas pertunangan :) mudah2an Allah memudahkan usaha utk melangsungkan nikah plak nanti ;)

Intro sikit pasal tunang hang ni.. asal mana, keja mana, dok taman mana?

MizWaR_SuLHaFaT said...

Pak Lah Aziz,

Uikss... Nak intro2 ta'aruf ni kena in person.. huhu.. hang balik la M'sia cepat skit.. huhu... :D

RieNa said...

pak lah!
hg buzz ja aku..
aku leh jwb semua persoalan hg tu.
in details.

haha!!
best2!!

MizWaR_SuLHaFaT said...
This comment has been removed by the author.
MizWaR_SuLHaFaT said...

Amboi Na... Bukan main lg hang mami jarum noo.. Paklah dah mamu jarum dgn aku dah.. huhu..

Ni mesti keja hang ni bgtau Noorihan Hashim ni.. Merajuk2 dah dia dgn aku... huhu.

kuizikel said...

adoi.. sungguh kecik gambo... aku slaku pembaca tetap blog mizwar tak puas hati..mogok2

U kNoW wHo iS Me.. said...

lorrrrrrrr......dah bertunang rupanya....

ari tu bgtau tak jadi...

wah !!!!!!!!!! tahniah....

ku gumbira....

anyway...sekali lagi....tahniah !!!

yey yey yey..mad dah bertunang !!!

terima kasih kerana akhirnya namaku di semadikan...

MizWaR_SuLHaFaT said...

Ala Puan Kui ni.. kan dah cakap tunggu next episode... klw nak ada sekuel, mmg la kena wat ending camni... huhu...


TQ Sha... Alhamdulillah.. Tapi bnyk lg yg nak kena tempuh.. huhu.. Mudah2an Allah permudahkan.. Ameen..

Adli said...

wow.. mamat