Friday, October 17, 2008

1 Nite Program

1 Nite Program.... Teringat aku zaman2 masa kat kampus dulu... Club kitorg ada buat prgrm diberi nama "1 Nite Program".. Bermula dgn Talk/Kuliah-I'tikaf-Qiyam Al-Lail-Subuh-Breakfast.. Klw ada masa, kitorg sambung sekali dgn riadhah pagi tu... Tp itu time zaman blajar la.... Skrg ni aku tak pasti ada lg ke tak 1 Nite Pgrm anjuran Club itu..... Club yg paling aku aktif & banyak pengalaman, input & kenangan yg masih bersemadi di kotak fikiran aku... Mcm cerpen la pulak.. Huhu...

Malam ni pulak aku tido lambat skit... tadi dapat telan 2 biji paracetamol selepas badan aku dh menjadi seram2 sejuk mcm nak demam...

Diorg kata aku tak boleh demam... sbb esok ada 1 Nite Pgrm.. Aik?? ada lagi... huhu.. tapi konsep 1 Nite Pgrm yang ini lain dari apa yg aku ceritakan tadi.. Maybe sbb pgrm ini di raikan bersama keluarga... Tidak seperti sebelum ni, pgrmnya diorganize bersama kawan2.....

So, are you ready for tomorrow?? 1 Nite Pgrm??? InsyaAllah.......... Alhamdulillah, badan pun rasa mcm dah ok skit.. harap2 tak demam la... Bi-Idznillah..

Another 1 Nite Prgm in my life....... Semoga semuanya berjalan lancar.. Ameen..

No comments: