Wednesday, December 30, 2009

Berjalanlah tanpa henti...

Pagi ini
Aku masih di sini
Mempersiapkan diri
Menghitung hari
Menghitung janji
Agar aku tak mungkiri

Waktu ini
Aku masih di sini
Tidak berganjak walau sekaki
Malas atau rajin pun aku tak pasti
Tapi aku harus pergi
Persiapan belum selesai lagi

Ketika ini
Aku masih di sini
Kakiku masih belum berdiri
Badanku masih bersandar di sofa ini
Hatta jari jemariku masih rancak lagi
Aku perlu kuatkan diri

Hari ini
Hari terakhir untuk tahun ini
Tahun yang bakal berlalu pergi
Sepanjang setahun tersemat di hati
Menjelma tahun baru sekali lagi
Mengharap hidup seindah ceria pagi

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti...

daaa!!!!
Selamat Tahun Baru 2010...
selepas menjelma Tahun Baru Hijrah...
Moga yang terbaik mengiringi kita selalu....
AMEEN!!!

No comments: