Tuesday, September 8, 2009

19.09.1430

Salam 'Alaiyk...

Today is 19.09.1430=09.09.09... just to update... 10 hari lagi sisa yang tinggal... moga kita semua berada dalam hasanah, mawaddah wa rahmah...

Selamat beriftar jamai'e pada kawan2 yg ada di KL weekend ni... Maaf tak dapat datang... sabtu ni my wife keje (ganti cuti PRK Permatang Pasir lepas). Lagipun minggu lepas dah balik Bangi dari 26.08.09 - 01.09.09... sampai meletup tayar dibuatnya...

InsyaAllah... kami akan kembali ke sana pada Syawal yg akan datang dlm minggu ke-2... Bi-idznillah... Ada beberapa perkara perlu diselesaikan di sana nanti... klw nk buat open house tu... adjust2 la timing tu yer... ;p (yang kat Penang/Jitra pun leh cout-in sekali.. bukan jauh pun aku nk pi... huhu...)

Looking foward for the next step on my 'work' now... Moga yang baik-baik aja insyaAllah...

p/s: 20 hari berlalu tapi berat badan maintain aja.... korang maintain tak?? :D

3 comments:

ong gedek gedek said...

aku menten..tp jam aku longgar..cane tu?ekeke

MizWaR_SuLHaFaT said...

mengikut pengiraan ilmu hisab aku... lemak ko turun kat bhgian pergelangan tangan tetapi bertambah kat pergelangan kaki... so, average joe, maintain la... kekekeke...

Anonymous said...

baguih laa kalau berat hang maintain..

yang pasti.. berat aku turun sikittt :D hahaha

- paklah aziz -