Wednesday, August 12, 2009

Janji Itu Pasti

Salam 'Alaiyk....

Sambil aku melayan demam yang tak berapa nak kebah lagi... Aku sempat online hari ini selepas seharian semalam aku tak online.. Alhamdulillah, aku masih berkesempatan untuk melihat, mendengar & semestinya bernafas seperti biasa... walaupun selera makan berkurangan dan tidak sesedap biasa... moga aku cepat sembuh dari demam.. mudah2an tersingkir dosa2 kecil dari diri ini... Ameen...

Sewatu sedang online, belum pun lagi reda dgn berita pemergian Allahyarhamah Yasmin Ahmad... aku terkejut menerima berita pemergian Allahyarham Ustaz Asri Rabbani... baru sahaja berumur 40thn pada 3 Ogos yg lalu... Innalillahi wa-inna-ilahi Raaji'uun.. Mudah2an Allah tempatkan Ruh beliau bersama para mukminin solehin... Ameen..

Semoga kita mengambil iktibar daripada berita2 sedih sejak kebelakangan ini sebagai peringatan utk kita juga... Just imagine, malaikat maut hanya beberapa tapak menghampiri kita... Subhanallah.. kerana Janji Itu Pasti..

Moga Allah mengampuni segala dosa kita jua... dan dapat bertemu dgn Ramadhan akan datang.... InsyaAllah...

-Menanti 1 Ramadhan-

No comments: