Monday, August 3, 2009

13 Sya'ban 1430

Salam 'Alaiyk...

Waktu aku buat entry ni, aku berada di Alor Setar hantar my wife Taklimat kat INSPIN (Inst. Perguruan Negeri Kedah) berdekatan dgn Ma'ahad Tahfiz Insaniah.... 1st impression... kawasan ni nampak tenang.. sejuk mata memandang... Mudah-mudahan Kedah terus sejahtera..

Sambil2 aku 'melepak' kat sini... aku pun post entry utk kali ini.... waktu lapang minggu lepas... kami ke Pantai berdekatan Penang Port utk 'snip-snap' aksi model kami yang tidak mengecewakan.... as usual, model aku masih lagi Anisa... Nampak gayanya Modeling Agency aku kekurangan model.. sape2 yg nk jadi model sambilan, plz send resume utk aku... Syed Naim Hammadi ker sape ker... nanti akan ditapis dan di panggil temuduga...

Let's view..........

Apa sahaja aksi yang di suruh, akan dibuatnya...
Sungguh sporting model ni..


"..ada dua udang di sebalik batu.." hehe...


tanpa disuruh.. she gave her own pose..


"Maksu, mcm ni baru seksi" kata Anisa..


Lompat tinggi-tinggi..
Sampai ke angkasa..
Bila besar nanti..
Jadi orang berjasa..


I just love this pose... spontan..


Merenung masa depan di hadapan..

Abu Huraira reported Rasulullah (s.a.w) as saying:
"The world is a prison-house for a believer and Paradise for a non-believer"
[Muslim Book 42 Hadith 7058]

2 comments:

zaujatuka said...

Thanks paksu, sbb bwk anisa ngn maksu jalan-jalan, seronok sangat!...nnti kite pi lagi k??;)...-On behalf of Anisa..

mohad said...

cantiknya gambar