Saturday, July 4, 2009

July, 4th

Salam 'Alaiyk...

Seperti yang di rancang... dlm kul 11am.. aku & wife bergerak ke Warta Kajang utk membeli barang2 pesanan ex-ofismate my wife... dah terlanjur kat situ.. ada la skit beli hadiah utk mempelai & new baby girl.... selesai jalan2 jamu mata & 'jamu' Warta dgn duit.... kami pun bergegas ke USJ Subang utk majlis kawin adik kawan lama aku.... kawan lama ke kawan veteran??? hehe.. Mama Salsabila a.k.a Siti Asiah KJ.. hehe.. bukan main glamour nama dia.. :p

Sampai kat sana... macam2 la yg aku makan... dah la perut pun tak berapa stabil.. rupa2nya disebabkan makan mlm sblm tu kat umah Kak Zue pedas-pedas belaka.. pastu borak2.. kutuk2 Puan Asiah skit.. hehe.. jgn marah Che Yah... dah tu masa balik siap bawa pulang hadiah kawin kitorg.. ^o^ malunyee.. pi kenduri org tapi dapat hadiah... TQ Asiah... membuatkan kami rasa mcm baru kawin semalam jer... kekeke... :-D (lupa nk amik gambar)

Dah tu lepas balik dari sana... kitorg singgah kat kedai ex-ofismate aku Fam di TTDI Jaya Shah Alam pulak - Butik Bima Muslimah... sempat la shopping skit kan... dah alang2 pi sana... tapi utk my wife je la... aku setakat jamu mata je la... huhu..


BIMA-MUSLIMAH


Fam & Iffah


Dari Kiri : Iffah, Mizwar, Abira, Fam

Balik dr kedai Fam... kitorg bergegas ke Subang Bestari.. ada hal skit utk diselesaikan... tgk2 jam dah kul 6.30 dah.. start engine kete terus pecut ke MRR2 & solat Asar kat Masjid Tmn Melati... dekat jer dgn umah Kejora.. kan kejora kan??.. huhu..

Selesai solat terus runner ker Desa Pandan.... Nak ziarah Putu a.k.a Leen.. tapi memandangkan jln agak sesak & jem... kitorg berhenti solat manghrib di Tesco, Ampang... kitorg berhenti jer otey.. tak de hati nk membeli belah kat situ... pastu terus CSI umah Leen.. alhamdulillah sampai.... kami disambut oleh husband Leen, Nasrul & familynya.. Tahniah atas kelahiran baby Meisara... 2.2kg.. comel jer... mudah2an jadi anak solehah yer.... lebih kurang1 jam kat situ... kami pun mengundurkan diri....


Leen & Meisara

Since kami dah janji nak ambil Nawal kat Sentul... kami pun singgah makan kat Nasi Ayam Mancongkam... memang mancongkam... (mencengkam).. maybe owner dia org Nogori kot.. dah siap mkn2 kat situ.... kami pun ambik Nawal & bergegas pulang ke Bangi... sampai kat umah dah.. 11 malam... fuh!!! lega.. 12 jam kami travel kat Klang Valley ni.. wlwpun kami tak cover habis...

Sampai umah pulak sesi pasar lambak... dekat kul 2 am baru tido... huhu... Alhamdulillah.. hari kitorg penuh dgn aktiviti yang berfaedah... rasa puas jer....

p/s: Jangan suspen ya... tak ada apa2 yang gempak pun dgn July 1st.. anyway... aku akan update on the 'Pengumuman Mohor Besar' bila masanya sesuai.. So, jgn risau.. & jgn teruja.. huhu...

3 comments:

kuizikel said...

hahaha saja buat gempak... nak announce tapi buat2 takde apa, saja nak soh orang hari2..klik blog dia la tu..hahah..

ini serupa orang ckp, aku rasa kan..hmm.. tade apalah.. rasa mau hempuk saja... :)

MizWaR_SuLHaFaT said...

wakakakaka... xde maknanya nk suh org click hari2... lu bikin gua gelak sorg2 jer dlm ofis ni...opis??? oppss.. syyhhh.....
sabo la Kui, jgn hempuk lg... masanya akan tiba... & aku pasti.. ko org yg paling gumbira... time tu mesti ko lambung2 aku mcm lambung2 baby... wakakaka..

Anonymous said...

tq to both of u sudi bertandang ke majlis walimah adinda saya...plus datang nak 'kutip utang' sekali la kan...

hahaha...

..cik mad tak aci...saja bawak camera tapi tak mau snap gambo kitaorg ari tuh...takut 'over-shadow' korang la tuh....ahaks!!

~ Mama SalSaBieLa a.k.a Che Siah ~