Thursday, July 23, 2009

1 Sya'ban 1430

Salam semua... Salam Sya'ban...

Agak lama berfikir... aku try jugak untuk update blog ni.... sambil2 tu ubah lg template blog ni... konon2 sebab dah hijrah balik ke Penang kan... tapi aku agak malas nk explore itu ini & sayang dgn setting2 yang lama itu.. maka aku pun maintain jer blog aku mcm ni... apa yang aku realize, purple jugak yg jadi pilihan... maybe sebab ni jugak lah warna tema pilihan masa kawin pun purple jugak.. cuma bezanya kali ni purple hitam vs purple putih... maybe seiring dgn usia kematangan perkahwinan.. lagipun hitam kan menawan... huhu... ye ke??? ^_^

Ok lah.. itu je yg mampu aku update buat masa ni... pada sape2 yg jalan2 ke Penang, can roger me... nak ajak jln2 ker.. nk ajak photoshoot ker... nk ajak makan2 pun boyeh... (bak kata naim)..

Jom jalan-jalan Festival Kedah Sejahtera @ Laguna Merbok!!!!
Apa kata Pojan a.k.a Kuizikel???

--END--

Let's view the photos...


bnyk2 angle... asyik2 angle ni jugak yg dia suke...


since aku tgh drive.. angle ni jer yg mampu aku balas...


last but not least.... i'm gonna miss this mosque...
Masjid SSAAS... banyak betul kenangan aku kat sini...

mudah-mudahan berkesempatan ke sini lagi...

Firman Allah:
“Hanya yang memakmurkan masjid-masjid Allah ialah orang-orang yang beriman kepada Allah dan hari kemudian, serta tetap mendirikan solat, menunaikan zakat, dan tidak takut kepada sesiapapun selain kepada Allah maka merekalah orang-orang yang mendapat petunjuk”.
(At-Taubah : 18)

No comments: