Monday, December 8, 2008

Tag Dari Riena

Sorry Riena.. Lambat jawab.. ni pun baru ada masa skit.. Check it out..!

7 fakta tentang saya
:: Muslim & Hamba kpd Nya
:: Anak kepada Mak & Ayah
:: Adik kepada kakak2 & abang
:: Abang kepada seorang adik
:: Bapa Saudara kepada 26 anak saudara
:: Atuk Sedara kepada seorang cucu sedara
:: Single Not Available..

7 perkara menakutkan saya di dunia..
:: Salah cakap
:: Salah faham
:: Dibunuh dgn Kejam
:: Bila drive laju2
:: Takut Mati Dlm Kufur.. Moga2 dpt Husnul Khaatimah..
:: Ntah la.. takut apa lg yer??
:: Of course sebagai hambaNya.. takutkan Allah.. baru ada sifat Taqwa..

7 lagu buat masa skrg
:: Lagu Kita - Aizat
:: Zawjaty
:: Warna-Warna Cinta - Brothers
:: Kasih Ibu - Burn
:: Lagu Untuk Ibu - Brothers
:: Coba - Faizal Tahir
:: Ntah la... yg lain layan gitu2 jer kot...

7 perkara selalu sebut
:: hmm...
:: ok..
:: siut jer..
:: sukati lah...
:: allahuakbar kabeera..
:: ye kot..
:: pape jer..

7 perkara yang amat bernilai
:: ISLAM
:: IMAN
:: IBU
:: KELUARGA
:: KAWAN2
:: Kereta.. klw tak, patah kaki kot..
:: HP... Susah senang dgn Hp ni la.. huhu..

7 pertama kali dalam hidup saya
:: Ntah la.. bnyk sgt.. So, x yah la tulis.. huhu..

7 org bertuah menjawab tag ni kali ni saya nak mendera mereka dan mereka yg bertuah itu adalah :
:: Pak Lah Aziz..
lagi enam tu sape2 jer lah.. kang ada pulak yg x biasa2 dgn tag2 ni.. aku plak yg kene nanti.. huhu...

Sila sertakan gambar anda :
tgk jer kat sebelah tu.. my photo.. :-D

No comments: