Tuesday, May 26, 2009

Mei : May

Salam Alaiyk...

Begitu lama aku cuba mengambil mood utk melakar secebis dua kata di blog ini... namun.. petikan keyboard di laptop aku ni agak sepi... walaupun banyak hal yang ingin dikongsi..

Sedar tak sedar.. bln Mei ni kerap jugak aku balik ke kampung.. sedari 1-Mei... macam2 'event' berlaku.... smpai kdg2 letih otak aku ni... tak termasuk letih berkejar2 ke sana ke sini naik turun bas..

Pastu bercuti 2 hari last week, berehat2 kat rumah... yang seronoknya balik kampung ni sbb mak buatkan sambal belacan+buah kuini, ulam2an.. kira dpt la merasa masakan ibuku... yang tak syoknya my wife plak kursus 2 minggu kat INTAN Sg Petani... aku pun merangkap personal drive pi hantar awal2 pagi.. & pi amik waktu malam... huhu.... dah tu my bro-in-law excident masuk sepital seberang jaya... penamaan calon & mengundi nnt pun di buat di tempat my wife bekerja..... oh ya.. memang banyak peristiwa di bulan Mei ini..

1-Mei : Hari Buruh
9-Mei : Hari Wesak
10-Mei : Hari Ibu
12-Mei : Hari Jururawat
16-Mei : Hari Guru

lagi hari ape ntah lagi... ni tak termasuk hari2 lahir... kebetulan mmg tajuk ni terpikir lama dah... cuma agak lambat dipostnye... dan baru skrg mood nk menaip tu ada.. kebetulan ya Asma'.. huhu.. :D

8 Mei : Besday my sis.. Zuraidah Abdullah
21, 22 & 23 Mei : Besday Marwan, Maisarah, Yassin & Naeim
(Heppy Belated Besday ya anak2 sedaraku..!!)
29 Mei
: Anisa... coming soon...
and of course 3 Mei.. My besday.. hehe..

Tak termasuk my frens punya besday la.. ramai sgt.. anyway.. semoga semuanya berbahagia dgn kehidupan masing2....

OK lah.. cukup2 la tu sekadar meng'warm-up' kan jari jemari meyusun tari utk hari ini... :D Moga2 hari aku yang mendatang dipermudahkan serta medapat rahmah & redha dari Allah.... Ameen.. ^_^

Ilal-liqa'...

8 comments:

aimanrosli said...

sapa yg accident paksu? pakcik majdi ke? ke pakngah?

kuizikel said...

dah tlambat nak promot bday sndiri.. hehehe.. happy belated bday yer :)

Unknown said...

Yerla..rasa bertuah sangat insan yang lahir pada bulan Mei ni, macam2 celebration..yang penting cuti sekolah kan..i'm glad my daughter lahir pada bulan Mei ni :)

deqan said...

happy belated besday.. napa x celeb kat umah?

MizWaR_SuLHaFaT said...

Aiman, Paklong yg eksiden.. tp skrg dah kat umah dah... huhu

Kui, dengan harapan ko pos hadiah.. hahaha...

Nurman, yes.. exactly.. harap2 aku pun dpt meramaikan Mayiest gak lah.. haha :p

Azimsardan said...

jangan memey udah la hehe...

MizWaR_SuLHaFaT said...

Deqan,
Aku saja x mau overshadow ko & babies tu.. lgpun kena la control2 skit depan mak abah mertua.. kekeke..

Hati Nyamuk,
Memey aku bg kat ko la.. hati2 dgn students tu.. haha..

hang_lipur said...

mad...jgn lupa...bday nadey 17mei heheheh